A legjobb felhasználói élmény nyújtása érdekében weboldalunkon cookie-kat használunk.

Garancia


HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő garanciára vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk.
A March bőröndökre 5 év garanciát vállal a gyártó, ami a nem megfelelő kivitelezésre, illetve alkatrész és anyag hibára vonatkozik.

A garancia vonatkozik:
Anyaghibára, illetve gyártásból eredő kerék, cipzár, trolley és egyéb hibára.
(pl. nem fordul el a kerék, nem lehet a húzókárt kihúzni, a zipzár tönkrement.

A garancia nem vonatkozik:
A harmadik személyek (légitársaságok, illetve más szállítók...) által okozott károkra, melyek a nem megfelelő kezelés következményei, ezért kérjük, hogy az érkezés helyszínén vizsgálja meg bőröndjét, utazótáskáját. Ha hibát talál, haladéktalanul jelentse be kártérítési igényét az Önt utaztató társaságnál. A garancia nem vonatkozik a normál elhasználódásból, valamint a rendeltetésellenes használatból (pl.: a bőrönd salakon vagy lépcsőn történő húzása, négy kerekű bőrönd két keréken történő húzása, a bőrönd trolley-nál történő emelése...) eredő hibára. A sarkokat érő extréme erőhatásra a bőröndtest betörhet.

Vászon bőröndöknél az anyag felszakítására, szakadására nem érvényesíthető garancia. (ha valaki nekimegy az autónknak, nem a szalonba visszük vissza, hogy nem bírta a strapát.. ) 
Ezek a hibák legtöbb esetben reptéri utazás során történnek, amikor a vászon bőrönd a futószalagon halad és valamibe beleakad. Ilyen meghibásodásokra a reptéri társaságoknak biztosítása van. A vevőn múlik, ennek a biztosításnak az érvényesítése utazás során.

A reptéri javító cégek kapcsolatban állnak velünk, így March bőrönd esetén amennyiben nem tudják javítani a hibát, a bőrönd cseréjét közvetlenül velünk intézik a légitársaság költségére, ugyanis ezen meghibásodásokra (törés, szakadás, egyéb sérülés..) nem vonatkozik a garancia. 

Az általunk forgalmazott termékekhez a garanciát mi magunk biztosítjuk Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Amennyiben a hiba garanciális,-  és ezt minden esetben szakvéleménnyel támasztjuk alá, - a garancia biztosítja Önnek, hogy a bőröndöt a szerviz a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsa vagy cserélje!

a garanciális igény a nyugta vagy számla egy példánya (másolat is elfogadott) bemutatásával érvényesíthető
Ennek hiánya esetén nem tudjuk a garanciális igényt elfogadni! 


A garanciális javítások átvizsgálásának és javításának átfutási ideje maximálisan 1-2 nap, amennyiben az alkatrész raktárunkban elérhető. Amennyiben az alkatrész nincs raktáron, úgy jellemzően 1-2 hét, de fenntartjuk a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb legyen.
Utánvéttel küldött csomagokat nem vesz át webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A hibás termék visszajuttatásának költségeit minden esetben a vásárló állja.